Betalsätt

Vi på Gladsheim kan erbjuda olika betalsätt av din hyra, bland annat via boendeappen, autogiro, e-faktura eller Kivra.

Via Boendeappen

Som hyresgäst har du möjlighet att betala din hyra via boendeappen. I boendeappen kan du betala hyresavier på två sätt: antingen direkt i appen eller genom att kopiera betaluppgifterna och betala via din internetbank. Appen erbjuder en smidig och säker betaltjänst, där du kan betala direkt eller schemalägga betalningen. 

Betalning via Boendeappen:
  • Öppna appen: Starta boendeappen Avy på din mobil.
  • Välj betalning: Gå till den aktuella hyresavin och välj betalningsalternativet.
  • Betala: Följ instruktionerna för att betala direkt i appen. 
Avierna hittar du alltid på Mina sidor.

 

Via autogiro

Som hyresgäst har du möjlighet att betala din hyra via autogiro. Om du väljer autogiro betalas hyran per automatik på avins förfallodatum. Det enda du måste göra är att se till så att det finns täckning på ditt konto vid förfallodatum. Om det saknas helt eller delvis kommer inte autogirot dras, om detta sker måste du betala din avi manuellt. Avierna hittar du alltid på Mina sidor.

  • Ansök via din internetbank!

Har du autogiro skickar vi inte ut några hyresavier, bara om det skett förändringar på din hyra. Har du frågor, kontakta oss på hyror@gladsheim.se eller via telefon 010-207 82 80 så hjälper vi dig.

 


 

Via e-faktura

Som hyresgäst har du möjlighet att betala din hyra via e-faktura och få avierna elektroniskt på din internetbank.

  • Ansök via din internetbank!

 


 

Via Kivra

Är du ansluten till Kivra så får du dina hyresavier direkt dit, om du inte har valt att få avierna via e-post eller e-faktura. Du kan betala direkt i Kivra-appen. Vill du inte få avierna till Kivra, ta kontakt med deras kundtjänst.