Vi vill att alla våra hyresgäster ska trivas hos oss och är måna om att vi finns tillgängliga när ni behöver hjälp. Vår kundservice är tillgänglig per telefon och mejl helgfria vardagar men ni kan också hitta svar på många frågor direkt här på hemsidan under vanliga frågor. På Mina sidor kan ni även dygnet runt göra en serviceanmälan när ni behöver hjälp med något. Vid akuta fel finns vi självklart tillgängliga dygnet runt alla dagar om året på våra journummer. Information om vår jour hittar ni under jour-kontaktuppgifter.

Har du frågor om dina hyresavier hittar du mer information eller kontaktuppgifter till vår hyresadministration här. Vill du säga upp ditt hyresavtal med oss kan du läsa mer om hur du gör din uppsägning här.

Gladsheim arbetar ständigt med att utveckla våra fastigheter och lägenheter med målet att de ska bli så trivsamma som möjligt. Med trygghet, snygghet och engagemang i fokus arbetar vi för att boendemiljön skall bli så trevlig som möjligt för våra hyresgäster. Vi arbetar bland annat med en aktiv renoveringsmodell både för gemensamma utrymmen och våra lägenheter, läs mer om vårt renoveringsarbete här.

En annan viktig aspekt för oss är att säkerställa att våra hyresgäster trivs hos oss och därför vill vi självfallet lyssna in alla våra hyresgästers förbättringsförslag. Vi genomför därför tillsammans med AktivBo hyresgästundersökningar där man anonymt har möjlighet att svara på våra frågor. Resultatet av undersökningen använder vi sedan i vårt fortsatta utvecklingsarbete.