För er hyresgäster som bor i Finspång hoppas vi att ni i det korta perspektivet inte ska märka någon större förändring. All data har flyttats över till vårt fastighetssystem och ni kan således redan nu logga in på Mina sidor för att registrera felanmälningar eller se information om era hyresavtal. Era hyresavtal gäller fortsatt på samma villkor och med samma objektsnummer.

Vi har med förvärvet också tagit över det Bo-kontor som finns i Finspång och öppettiderna kommer precis som vanligt vara under:
Onsdagar 10-12

Vi kommer också att ha extraöppet i samband med månadsskifte:

Tisdag 31 januari klockan 11-13
Onsdag 1 februari klockan 10-13

Vad gäller hyresaviseringen så betalas novemberhyran på samma sätt som tidigare på de hyresavier som skickats ut från SBB. Vi på Gladsheim kommer börja avisera från och med december. Decemberavierna kommer att skickas ut i november där ett informationsbrev också kommer att medfölja. När vi har aviserat för första gången kommer ni också att kunna se era hyresavier på Mina sidor precis som vanligt.

Kontaktuppgifter till oss om ni behöver komma i kontakt med oss eller har några frågor hittar ni här på hemsidan eller uppsatta i trapphusen.

Med vänliga hälsningar,
Gladsheim