Betalsätt
Vi på Gladsheim kan erbjuda olika betalsätt av din hyra, bland annat via autogiro, e-faktura eller Kivra.
Via autogiro
Som hyresgäst har du möjlighet att betala din hyra via autogiro. Om du väljer autogiro betalas hyran per automatik på avins förfallodatum. Det enda du måste göra är att se till så att det finns täckning på ditt konto vid förfallodatum. Om det saknas helt eller delvis kommer inte autogirot dras, om detta sker måste du betala din avi manuellt. Avierna hittar du alltid på Mina sidor.
-
Ansök via din internetbank!
Har du autogiro skickar vi inte ut några hyresavier, bara om det skett förändringar på din hyra. Har du frågor, kontakta oss på hyror@gladsheim.se eller via telefon 010-207 82 80 så hjälper vi dig.
Via Kivra
Är du ansluten till Kivra så får du dina hyresavier direkt dit, om du inte har valt att få avierna via e-post eller e-faktura. Du kan betala direkt i Kivra-appen. Vill du inte få avierna till Kivra, ta kontakt med deras kundtjänst.
-
Vid frågor kontakta Kivras kundtjänst på 0770-457 000 eller logga in på Kivra.
Via e-faktura
Som hyresgäst har du möjlighet att betala din hyra via e-faktura och få avierna elektroniskt på din internetbank.
-
Ansök via din internetbank!
Frågor och svar
På vår sida för Frågor och svar hittar du svaren på de vanligaste frågorna vi får.
Frågor och svar
Mina sidor
På Mina sidor kan du gå in och göra en serviceanmälan och hitta annan information om ditt boende.
Till Mina sidor
Hyresavifrågor
På vår sida för hyresavifrågor hittar du information om din hyresavi.
Hyresavifrågor