Mina sidor

På Mina sidor kan ni precis som vanligt även göra felanmälningar och hitta information om ert hyresavtal. Här kan ni även uppdatera era kontaktuppgifter, vilket är viktigt så att vi har korrekta uppgifter till er.

Information om hyresavier

Hyresavier skickas ut kvartalsvis, i första hand via e-post om du inte valt något annat. Är du ansluten till Kivra så får du dina hyresavier direkt dit, om du inte har valt att få avierna via e-post eller E-faktura. Vill du inte få avierna till Kivra, ta kontakt med deras kundtjänst. Om du vill betala hyran via autogiro eller E-faktura så registrerar du detta via din internetbank. Mer information om dina olika betalningsalternativ hittar du på vår hemsida här. Vid hyresavifrågor kontakta hyresadministrationen på telefonnummer 010-207 82 80 eller via mejl hyror@gladsheim.se.

Nya objektsnummer

I och med den nya hyresadministrationen har vi även gjort om alla objektsnummer. Detta kommer inte att påverka dig mer än att du har ett nytt objektsnummer att ange vid framtida kontakt med kundtjänst. Det nya objektsnumret återfinns på dina nya hyresavier.