Gladsheim får egen hyresadministration
Vi vill informera våra hyresgäster om att vi från och med nu har egen hyresadministration på Gladsheim. Detta är något vi sett fram emot och som kommer förbättra och förenkla vår service för alla hyresgäster. I och med den nya hyresadministrationen kommer ni enklare kunna komma i kontakt med våra medarbetare för frågor och funderingar avseende era hyresavier genom att antingen mejla till hyror@gladsheim.se eller ringa till vår växel 010-207 82 80. Ni kommer även enkelt kunna följa statusen på era hyresavier genom att logga in på Mina sidor på Gladsheims hemsida.
Mina sidor
På Mina sidor kan ni precis som vanligt även göra felanmälningar och hitta information om ert hyresavtal. Här kan ni även uppdatera era kontaktuppgifter, vilket är viktigt så att vi har korrekta uppgifter till er.
Information om hyresavier
Hyresavier skickas ut kvartalsvis, i första hand via e-post om du inte valt något annat. Är du ansluten till Kivra så får du dina hyresavier direkt dit, om du inte har valt att få avierna via e-post eller E-faktura. Vill du inte få avierna till Kivra, ta kontakt med deras kundtjänst. Om du vill betala hyran via autogiro eller E-faktura så registrerar du detta via din internetbank. Mer information om dina olika betalningsalternativ hittar du på vår hemsida här. Vid hyresavifrågor kontakta hyresadministrationen på telefonnummer 010-207 82 80 eller via mejl hyror@gladsheim.se.
Nya objektsnummer
I och med den nya hyresadministrationen har vi även gjort om alla objektsnummer. Detta kommer inte att påverka dig mer än att du har ett nytt objektsnummer att ange vid framtida kontakt med kundtjänst. Det nya objektsnumret återfinns på dina nya hyresavier.